joi, 3 decembrie 2009

Aventuri fără GPS

Anul trecut am plecat într-o minivacanţă la Klosterle, Austria, 100 de km dincolo de Innsbruck (1100 km din Arad). Am scos o hartă de pe Internet cu tot parcursul şi nu am intrat în nici o localitate, doar pe drumurile afişate pe respectiva hartă. Doar eu am condus, dar, deşi sotia mea era copilot, ne-am "rătăcit" de două ori, o dată în Ungaria şi a doua oară în Austria! Atunci am realizat ce util ne-ar fi fost un GPS !!!


Dintre cele 4 caracteristici ale GPS-ului cel mai util mi-ar fi meniul intuitiv şi simplu deoarece la vârsta mea e mai greu să înveţi toate meniurile şi setările complicate pe care le au majoritatea GPS-urilor de azi.


PS : Dacă o să câştig GPS-ul promit că vă trimit mai multe vederi din străinătate!


Post scris pentru participarea la concursul organizat de Automod şi MIO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu